Wij staan als verkoper in voor de kwaliteit voor onze producten. Producten moeten namelijk wel beantwoorden aan de redelijke verwachting die u hiervan als klant mag hebben. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan vernemen wij dat graag en gaan wij gezamenlijk op zoek naar een passende oplossing. De hieronder genoemde garanties doen hieraan niets af.
Sinds de oprichting van ons bedrijf in 1921 staat de kwaliteit en
soortechtheid van onze producten hoog in het vaandel. Daarom staan wij
met meer dan 100 procent achter onze producten en wij kunnen u de
volgende garanties bieden:
Rozen
Struikrozen worden met minimaal 3 sterke
takken geleverd. Ramblerrozen en Oude rozen met minimaal 2. Stamrozen
hebben aan beide kanten van de stam minimaal 2 takken. Wij geven vijf
jaar groei, bloei en soortechtheid garantie op onze rozen.
Bol- en knolgewassen
Mochten uw bollen en knollen
niet opkomen dan krijgt u zonder problemen of kosten nieuwe geleverd.
Dit geldt natuurlijk ook indien het gewas niet soortecht is.
Klimplanten
De planten worden in pot geleverd. Wij
geven u een jaar groei, bloei en soortechtheid garantie. Afhankelijk van
het soort kan de hoogte en de maat enigszins verschillen.
Lavendel
De planten worden met kale wortel of in pot
geleverd, afhankelijk van het seizoen. Wij geven u een jaar groei,
bloei en soortechtheid garantie. Afhankelijk van de soort kan hoogte en
maat van de lavendel enigszins verschillen.
Buxus
De
planten worden met kale wortel of in pot geleverd, afhankelijk van het
seizoen. Wij geven u een jaar groei en soortechtheid garantie.
Afhankelijk van het soort kan de hoogte en de maat enigszins
verschillen.
Home&Garden producten
Voor deze producten geven wij u minimaal 6 maanden garantie met uitzondering van meststoffen, grond en openhaardhout.
N.B.: Schade door vorst, uitdroging of te natte omstandigheden valt niet onder bovengenoemde garantieregeling.
Overige garanties.
Sinds de oprichting van ons
bedrijf in 1921 staat de kwaliteit en soortechtheid van onze producten
hoog in het vaandel. Daarom staan wij met meer dan 100 procent achter
onze producten en wij kunnen u de volgende garanties bieden:
- Rozen. Struikrozen worden met minimaal 3 sterke takken geleverd. Ramblerrozen en Oude rozen met minimaal 2. Stamrozen hebben aan beide kanten van de stam minimaal 2 takken.
Wij geven vijf jaar groei, bloei en soortechtheid garantie op onze rozen.
- Bol- en knolgewassen.
Mochten uw bollen en knollen niet opkomen dan krijgt u zonder problemen
of kosten nieuwe geleverd. Dit geldt natuurlijk ook indien het gewas
niet soortecht is.
- Klimplanten. De planten worden in pot
geleverd, afhankelijk van het seizoen. Wij geven u een jaar groei, bloei
en soortechtheid garantie. Afhankelijk van het soort kan de hoogte en
de maat enigszins verschillen.
- Lavendel. De planten
worden met kale wortel of in pot geleverd, afhankelijk van het seizoen.
Wij geven u een jaar groei, bloei en soortechtheid garantie. Afhankelijk
van de soort kan hoogte en maat van de lavendel enigszins verschillen.
- Buxus.
De planten worden met kale wortel of in pot geleverd, afhankelijk van
het seizoen. Wij geven u een jaar groei en soortechtheid garantie.
Afhankelijk van het soort kan de hoogte en de maat enigszins
verschillen.
- Home & Garden producten. Voor deze producten geven wij u minimaal 6 maanden garantie met uitzondering van meststoffen, grond en open haard hout.
Schade door vorst, droogte of te natte omstandigheden valt niet onder deze regeling.
Klachten
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen binnen 14 dagen inhoudelijk reageren. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
In geval van een klacht dient u zich aan het volgende protocol te houden. Schade door vorst of te natte omstandigheden valt niet onder deze regeling.
Klacht: |
Voorwaarde waaraan moet worden voldaan: |
Niet geleverd, algemeen |
reactie binnen twee (2) weken door klant |
Niet geleverd, niet thuis |
reactie binnen twee (2) weken door klant |
Te laat geleverd |
reactie binnen vijf (5) dagen door klant |
Te vroeg geleverd |
reactie binnen vijf (5) dagen door klant |
Kwaliteit niet goed |
reactie binnen twee (2) dagen door klant |
Te weinig geleverd |
reactie binnen twee (2) dagen door klant |
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).