BESTELLINGEN
U kunt via de webwinkel elk
moment van de dag uw bestelling plaatsen, makkelijker kan het niet.
Hiernaast kunt u ook telefonisch bestellen bij ons kantoor op
telefoonnummer 0575 211388 (vanuit het buitenland: 0031-575 211388) en
van maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur. Bestelling kan ook via mail: info@dewilde.nl
Wij willen dat u veilig en met plezier winkelt. Daarom gebruiken we
alleen betaal systemen die qua internettechnologie het meest actueel en
vertrouwd zijn. De Wilde maakt gebruik van het betalingsplatform van
Pay.nl.
Dit bedrijf is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg, het consumenten
keurmerk van de Nederlandse Consumentenbond. Hierdoor liggen uw
persoonlijke gegevens en betaling in veilige handen.De betalingsgegevens
die u doorgeeft om de feitelijke betaling te verrichten, zijn volledig
afgeschermd en kunnen niet door De Wilde, of anderen, worden gelezen of
anderszins worden achterhaald. Onderstaande uitleg geeft stapsgewijs aan
hoe het betalingstraject verloopt.
Betalingstraject
U
heeft een keuze gemaakt voor een bepaald product in de webwinkel en u
heeft uw adresgegevens ingevuld. Op uw beeldscherm verschijnt het
betaalscherm met de verschillende betaalmogelijkheden. Hieruit kiest u
de door u gewenste betaalmethode:
* Online betaalmethode
Indien u kiest voor een online
betaalmethode is bij een succesvolle verwerking uw betaling direct bij
ons binnen en kunnen wij uw bestelling meteen in behandeling nemen. Wij
bieden u de volgende online betaalmethodes:
- Per creditcard (Mastercard en Visa)
- iDEAL (Nederland)
- Paypal
- Bankoverschrijving
- Bancontact
- Sofort Banking
* Offline betaalmethode
Bij een offline betaalmethode kan
het enige werkdagen duren voordat wij uw betaling ontvangen. Wij bieden u
de volgende offline betaalmethode:
- Bankoverschrijving (lokaal en internationaal)
- Betaling achteraf via een factuur, u heeft dan 14 dagen om de factuur te voldoen.
Onze partners
1. iDEAL. Met iDEAL kunt u
veilig, vertrouwd en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent
af in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van
specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internet
bankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich
daarvoor hoeft aan te melden. U maakt uw overboeking direct online,
zodat wij uw bestelling ook direct kunnen verwerken.
2. docdata payment services.
Wanneer u kiest voor creditcardbetaling, of bankoverschrijving wordt u
via een beveiligde lijn naar de Payment Provider 'docdata
payments' geleid. Dit houdt in dat uw gegevens gecodeerd verstuurd
worden (zogenaamde ‘secure connection’). Op dat moment wordt u
doorgeschakeld van onze website naar het gerenommeerde internet
betalingssysteem van docdata payments. Zodra docdata payments uw
betaling ontvangen heeft, krijgen wij een akkoord binnen en zullen wij
uw besteling verwerken.
3. Riverty achteraf betalen.
Indien u kiest voor achteraf betalen via Riverty gaat u akkoord met de daarbij behorende algemene voorwaarden. Met achteraf betalen ontvangt u eerst het product en betaalt u later (binnen 14 dagen) de factuur. Tijdens de beoordeling van uw aanvraag worden de door u ingevulde gegevens conform de bepalingen van de algemene voorwaarden doorgezonden naar Riverty, welke deze zal toetsten op kredietwaardigheid. In geval van goedkeuring is uw bestelling geaccepteerd en kunt u achteraf betalen op rekening. U ontvangt vervolgens namens Riverty de factuur. Riverty is verantwoordelijk voor de verdere afhandeling van uw betaling.
Betaalmethode Nederland.
- Lokale overboeking via bankrekeningnummer Rabobank IBAN RABO NL90 RABO 0362 072 469 t.n.v. Rozenkwekerij De Wilde, Zutphen.
- iDeal
- Mastercard en Visa
-Paypal (hier kunt u ook de optie achteraf betalen kiezen en wordt het bedrag na 21 dagen van uw rekening afgeschreven.
-Bankoverschrijving
Betaalmethode België
- Overboeking
- Bancontact
- Mastercard en Visa
Betaalmethode Duitsland
- Overboeking
- Sofort Banking
- Mastercard en Visa Betaalmethode.
Overige landen
- Lokale overboeking via lokale
bankrekeningen voor de volgende landen:Denemarken, Frankrijk,
Griekenland, Groot-Brittannië, Italië, Noorwegen, Oostenrijk, Spanje,
Zweden, Zwitserland en USA
- Mastercard en Visa voor bovengenoemde en alle niet genoemde landen.
Orderbevestiging per e-mail
Elke afgeronde
bestelopdracht wordt uiteindelijk per e-mail bevestigd met een
order-bevestiging. Het is dus belangrijk dat u uw e-mail adres correct
aangeeft. De orderbevestiging per e-mail is géén betaalbewijs, maar
geeft aan dat de bestelprocedure is doorlopen en dat wij uw order hebben
ontvangen.
Bankgegevens Rozenkwekerij De Wilde
Bankrekeningnummer: NL90 RABO 0362 072 469 t.n.v. Rozenkwekerij De Wilde, Empe, Nederland.
BESTELLING ANNULEREN
Als u uw bestelling wilt
annuleren verzoeken wij u per e-mail of telefoon contact op te nemen met
onze klantenservice. Hier kan men u direct zeggen of uw bestelling al
ter verzending is aangeboden of niet. Is het pakket nog niet verzonden,
dan kunt u uw bestelling direct zonder kosten annuleren. U kunt verder gebruik maken van het wettelijke herroepingsrecht.
modelformulier voor herroeping
BESTELLING WIJZIGEN
U heeft na uw bestelling
toch een andere keuze gemaakt of u wilt aan uw bestelling nog iets
toevoegen, dan is dit geen probleem. Als uw bestelling nog niet
verzonden is, zijn aan deze wijzigingen of toevoegingen geen extra
kosten verbonden.
BESTELLINGEN BINNEN DE EEG EN ZWITSERLANDHiervoor is geen gezondheidscertificaat vereist van de Plantenziektenkundige Dienst. BESTELLINGEN BUITEN DE EEG. Bestellingen
buiten de EEG zijn mogelijk. De planten moeten dan wel goedgekeurd
worden door de Plantenziektenkundige Dienst. De kosten hiervoor
verschillen per land. Deze kosten worden eerst opgevraagd en waarna uw
goedkeuring gevraagd wordt voor het maken van deze kosten namens
u. Bevestiging van uw bestelling per e-mail. Elk afgeronde bestelling
wordt uiteindelijk per e-mail bevestig met een orderbevestiging. Het is
dus belangrijk dat u uw e-mail adres correct bij uw bestelling opgeeft.
BEZORGING Bezorging vindt plaats van dinsdag t/m zaterdag. Wij bezorgen niet op zondagen, maandagen en feestdagen.
Voor
alle bestellingen geldt een indicatieve levertermijn van 2-3 werkdagen. Het kan gebeuren dat u niet thuis bent
op het moment dat het pakket door de bezorger wordt aangeboden. Wanneer u
niet thuis bent, zal het pakket nogmaals worden aangeboden of worden
afgeleverd bij uw buren. U treft in het laatste geval een bericht
hierover aan in uw postbus.